Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Σκουφο...mania για καλό σκοπό

Μια γνωστή μου από τη δουλειά μαζί με άλλους ευαισθητοποιημένους πολίτες έχουν φτιάξει ένα σύλλογο που βοηθάει -χωρίς κανένα απολύτως προσωπικό όφελος- συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Δρουν κυρίως στην περιοχή τους, τον Άγιο Δημήτριο. 
Ετοιμάζονται τώρα για την κοπή της βασιλόπιτας του συλλόγου, διοργανώνοντας ένα χορό και ελπίζοντας να έχουν έσοδα που θα αξιοποιήσουν αναλόγως. Παράλληλα προσεγγίζουν εμπόρους για να μαζέψουν δώρα, τα οποία θα κληρώσουν πουλώντας λαχνούς. 
Εγώ μπορεί να μην είμαι έμπορος, αλλά σκέφτηκα να συνεισφέρω με το δικό μου τρόπο, φτιάχνοντας κάτι και προσφέροντάς το για τη λαχειοφόρο αγορά. 

Αυτές είναι οι πρώτες δημιουργίες, μιας και έχει πιάσει για τα καλά και το κρύο. Ελπίζω να προλάβω να φτιάξω κι άλλα. 



Υ.Γ. Η κούκλα μπορεί να φαίνεται λίγο  τρομακτική.... και είναι. Είναι λίγο μεγάλη σε ηλικία και έχει γεράσει, καθώς ανήκει στη μαμά μου. Προσπάθησα να της κάνω μια διόρθωση, αλλά το αποτέλεσμα μοιάζει περισσότερο με αποτυχημένο lifting. Εστιάστε στα σκουφιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου